Capo d’orlando 14 settembre. Santa Franco Luna Barocca

Santa Franco con il libro Luna Barocca a Capo d’Orlando, Piazza Matteotti sabato 14 settembre 2019.

Santa Franco presenterà il suo romanzo Luna Barocca
a Capo D’Orlando, pregiata località balneare della costa tirrenica messinese,
Piazza Matteotti, sabato 14 settembre alle ore 19.00.

Ne dà notizia il giornale di eventi letterari on line Lo scaffale indipendente.

Interverranno con l’autrice
Antonio Puglisi, giornalista;
Cristian Gierotto, Vice Sindaco del Comune;
Arianna Attinasi, Edizioni Arianna.
Emanuela Davì, che leggerà alcuni brani del libro.

 

“Alla mia terra, alla sua voce che evoca memorie lontane e mai sopite di luoghi incantati, di anime frantumate che con fatica si ricompongono, illuminate da una luna ancora troppo barocca.” [dedica]

(…)

– Un chianciri picciridda, talè  nascìu lu suli, talìalu ch’è bieddu, è lu suli di maggiu, chiddu ca fa criscìri li sciuri, ca fa ragliari puru li scecchi pi la cuntintizza, iddu un po’ sèntiri lacrimi di duluri di na picciridda. Lu Signuruzzu lu criaiu pi dari spiranza a la natura e diri a li cristianeddi comu a nuatri ca nenti è piersu sutta a stu dilicatu suli.
La to vita è china d’amuri, tu si’ nicaredda e certi cosi ti veni duru a capiri, ma ascuta a mia, fammi na risatedda, vo vìdiri ca se sientu la to vuci picciridda, puru la mia diventa chi virdi e s’arrisbiglia?  

(…)

Ma idda era na picciridda, idda si scantava a stari sula, si scantava di lu scuru, di lu suli ammucciatu darrieri di li gradi, di li porti chiusi darrieri a li so spaddi, di lu friddu ca parìa scùrriri ‘nda li vini, e ddi uocchi ca tagliavanu li paroli e ca parìvanu èssiri di sali.

Published by